sâmbătă, 21 februarie 2015

Jurnal de iubită (partea 9 - Rânduri) 2015



Ben, nu știu ce s-a mai întâmplat azi după ce am plecat de la tine, având în vedere că nu mi-ai răspuns la apeluri, la mesaje... Mi-e frică să mă gândesc că ai zis că mă iubești doar ca să mă culc cu tine știind că eu îți cedez imediat. Nu-mi face asta Ben... Nu mă distruge te rog. Nu înteleg ce s-a mai întâmplat? Mi-ai spus că ai nevoie să te gândești... La ce iubitule? La ce ai nevoie să te gândești? După tot ce am spus azi în orele în care am stat de vorbă? După ce ți-am jurat de sute de ori că nu te voi mai face să suferi, după ce am vorbit cu mama și intr-un final a acceptat ideea ta de a vorbi tu cu ea? După ce am tremurat când mi-ai zis că mă iubești? La ce te mai gândești? Sunt foarte confuză pentru că nu înțeleg unde am mai greșit de trebuie iar să stau o noapte întreagă să aștept să îmi dai un semn... Să stau să plâng și iar să-mi fie rău... Nu mai vreau să suferim. Nu mai vreau să trăiesc cu frica în sân de fiecare dată când te sun să mă gândesc că tu poate iar nu-mi răspunzi și te dai dispărut...
Spune-mi ce vrei o dată pentru întotdeauna concret și un lucru îți zic și te rog să te gândești bine la el, eu, Ir. Io., te iubesc foarte mult; m-am schimbat și sunt alt om, mai bun și mai înțelegator; mai trebuie să mai schimb unele lucruri mici care vin de la sine dacă ne împăcăm și suntem fericiți; mai ține cont că te-am iubit din prima clipă în care te-am cunoscut, că m-am împăcat cu tine... Și nu o data! Că am renunțat la multe chestii pentru tine de-a lungul relației noastre de 2 ani și jumătate, am facut multe sacrificii însă nu regret nimic din ce am făcut pentru că am făcut din iubire... Știu și simt că mă iubești, însă toată amânarea asta și toate schimbările astea ale tale de la o ora la alta mă chinuie și mă rod pe interior foarte tare. Numai eu stiu cât am suferit în ultimele 2 săptămâni și cât încă sufăr... Am ascuns foarte bine chestia asta față de toți mai puțin față de tine. M-am înjosit în fața ta, mi-am călcat pe orgoliu, pe demnitate, pe tot ca să-ți demonstrez cât m-am schimbat.
   Azi mi-ai spus că nu-mi vezi lacrimile. Nu știu dacă mă crezi sau nu Ben, însă eu nu mai plâng cu lacrimi, durerea mea e mult prea mare pentru a mai putea vărsa lacrimi. Durerea mea e în interior, în suflet și în inimă. Mă seacă și mă usucă pe interior. Te rog a suta oară în ultima zi, te rog să nu-mi dai cu piciorul și să nu dai cu piciorul iubirii mele și la tot ceea ce îți pot oferi eu sufleteste. Căldură, liniște, iubire, înțelegere, compasiune, afecțiune... TOT! În viața mea nu m-am mai rugat de cineva așa cum ma rog de tine și de aceea mi-e teamă ca de moarte ca tu să nu mă dai la o parte. Mi-e frică de îmi vine să vomit numai când mă gândesc că aș putea fi singură... Fără tine...
   Ieri, după ce am vorbit ultima dată cu tine, până astăzi când m-ai sunat și apoi te-am văzut, a fost o zi cruntă. Eram atât de singură și atât de lovită de tot parcă eram moartă. Sunt moartă! Sunt moartă fără tine... Doamne Dumnezeule DE CE NU ÎNȚELEGI O DATĂ PENTRU ÎNTOTDEAUNA CĂ EȘTI TOTUL PENTRU MINE ȘI MĂ SUFOC FĂRĂ TINE? DE CE? CE TREBUIE SĂ MAI FAC SĂ-ȚI DEMONSTREZ?
    Acum îmi cad lacrimi fix pe birou și sincer simt cum ma prabușesc cu totul... Sunt amețită, sunt distrusă, sunt nedormită, nemâncată... Sunt la pământ pur și simplu.
   Îți cer doar să-mi spui ce ai de gând să faci cu mine, cu noi și cu relația noastră pentru ca totul depinde de tine acum... Eu ți-am spus că te vreau înapoi și că nu pot fără tine, tu trebuie să mai spui ce vrei concret. Gândește-te foarte bine înainte să iei o decizie care e posibil să ne distrugă viața și tot ceea ce mai aveam noi frumos în noi, sau să ma facă sa urlu și să plâng de fericire.
  Nici eu, și sunt convinsă că nici tu nu mai vrei să ajungi piatra care erai cândva. Fără sentimente și fără să-ți pese pe cine rănești. Te rog nu mă transforma iar într-o piatră. Te implor...
  Nu știu ce să mai zic cu toate că simt că ar mai fi atât de multe de spus... Sper doar din toată inima mea și din toată ființa mea să nu mă înec iar în tristețe și în durere... Aștept să-mi dai un semn și să-mi spui concret ce se va întâmpla cu noi de acum înainte...
 Îți doresc, iubitule, tot ce e mai bun din lumea asta și tot ce îți dorești și tu, indiferent de ce se va întâmpla eu te voi iubi ca în prima zi, ca o nebună, ca o fetiță îndrăgostită, asa cum am știut eu sa te iubesc... Bine sau rău...


Irina. Gigea ta (cum nu mi-ai mai spus de luni de zile). Pisoi. Pisicuță. Iubita ta sau pur și simplu Irina. Io.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu